12 Disember 2010

Autumn 2010 Summary [BM POST]

Posted in The World Of Orcaz(blog)


Akhirnya, secara rasminya masukla musim sejuk. Jd, mari kita tgk blk apa yg best untuk autumn kali ni.

Kali ni, aku ingin mempersembahkan (bunyi mcm hebat) gambar2 daun2 pokok yg berwarna warm sbg tanda musim luruh ni.


Mt. Takao (Hachioji, Tokyo)

Aktiviti ini dianjurkan oleh MSAJ. First time aku join aktiviti mcm ni. Agak best jugak sbb selalu shoot sengsorg. Nk korek pengalaman org pun susah. Lagi satu yg bestnyer, aku dpt jumpa org2 yg slalu aku tgk flickr. Nama2 yg aku kenal mcm diloz dgn apek. Diorg secara umumnya kohai (Junior) aku . Sbb diorg lagi byk sifu + byk lg amik gambar dr aku, progress diorg amat cepat.

Program ni sbnrnya kene delay, tp sbb delay ni yg aku dpt join. Klu x.... kempunan aku.

Nice job. Harap dpt join lain kali.




Nunobiki Herb Park (Kobe)

Ajakan secara tetiba oleh kohai (junior) aku membuatkan aku menapakkan kaki aku kat kawasan yg mmg dah lama nk pegi tp xde org yg nk pegi. Dgn terjejaknya kaki aku kat sini, aku telah berjaya membuat satu rekod peribadi, menaiki semua servis kereta kabel di bandar kobe ni. Rokko Cable, Arima Cable, Maya Cable, dan last sekali Nunobiki Cable.

Thn depan kene pegi lagi, sbb.... tungguuuu... hehe



Taman / sungai dkt apartment aku

Sedang aku mencari tempat untuk menikmati warna2 musim luruh berkilo2 meter jauhnya, tinggi beratus2 meter tinggi, aku tidak sedar yg bahawasanya ada tempat yg dekat lg kurag ekslusif yg juga memiliki pemandangan yg tidak kurang cantiknya.

Selalu pegi sini untuk pergi supermarket yg berhampiran. Membeli brg keperluan sambil menikmati keindahan alam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan