16 Januari 2010

Let's Bowl! (BM Post)

Posted in The World Of Orcaz(blog)




Sedang kami menunggu untuk menyaksikan street live oleh seorg pemuzik yg aku sendiri x kenal, terjumpa pulak dgn Wannur dan Firdaus. Dengan segera, Wannur ajak kami pi main bowling.

Last time aku main bowling adalah 26 Disember lepas. Dan pada hari itu ibu jari aku tercedera. Sampai sekarang x baik lg. Aku pulak, tanpa memikirkan semua itu (termasuk duit di dalam dompet) menerima ajakan tersebut.

Kalau sebelum ini aku hanya bermain dengan Q dgn Kanben tanpa ada pressure, kali ini bermain lak dgn Wannur yg riuh. Adakah aku bakal berjaya mendapatkan 120 mata (average selalu main dgn Q and kanben)?




Keputusannya 120, 135, 134. OK la tu kot. Tp ni masih bowl ditempat yg sama, klu kat bowling house lain agaknya cemana pulak ek.

-Dompet kering dah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan