02 Januari 2011

Loceng di pagi hari....

Posted in The World Of Orcaz(blog) Posted in The World Of Orcaz(Hobby Matter)

Selamat Tahun Baru 2011 bg mereka yg menyambut tahun baru...

Utk post yg pertama tahun ni, aku nk memperkenalkan beberapa lagu yg dimana, semuanya diambik dr opening/opening anime.

Bg aku, hari ahad adalah antara hari2 yg best untuk bangun lewat. Bagaimanapun, sbb habit aku yg x suka tutup TV, aku sering dikejutkan oleh anime2 yg disiarkan pada hari ahad. Berikut adalah 3 anime dan opening/endingnya yg aku ingat.

#1
Shugo Chara!
Wiki

sbb dah bangun tu... layan jela...
Dgn anime nila aku lebih mendekati Queen of Anime Song: Mizuki Nana

Ending: honto no jibun by Buono!


#2
Robby & Keroby
wiki in french

X brapa layan sgt sbb mmg khas utk bebudak

Ending: Seishun Love Lunch by Athena and Robikerottsu 



#3
Heart Catch PreCure
wiki

ala2 Sailor Moon

Opening: Alright! HeartCatch PreCure! by Aya Ikeda


#4
Inazuma Eleven
wiki

ada ke main bola camni?
dulu hari ahad pagi, skang rabu kul 7 JST.

Ending: Seishun Oden by twe'lv



----
kebanyakannya di conquer oleh Hello! Project... (Aku minat AKB dan product2 akimoto)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan